Slik kobler jeg av fra legestudiet

I en hektisk studenthverdag er jeg takknemlig for å kunne koble av med variert trening.

Publisert: Publisert:

Tan P. Nguyen (25), som nylig hadde seks ukers praksis i Arendal, har ett år igjen av sin legeutdanning. Han trener fire-fem ganger i uka. Hvordan kan du se i videoene under. Foto: Privat

Brukergenerert innhold

  • Tan P. Nguyen

BLOGG: Jeg startet med tradisjonell styrketrening for tre år siden, men jeg merket at det ble litt ensformig. Jeg ville utfordre meg selv på andre måter, som førte til at jeg har prøvd ulike treningsvarianter som styrkeløft, vektløfting, plyometrisk trening, egenvektstrening og litt kampsport. Jeg trener fire-fem ganger i uka.

Å hoppe tau er en fin måte å varme opp på, og man kan kombinere det med triks for å gjøre opplevelsen enda mer dynamisk.

Video: Tauhopping på Kick Byens beste i Arendal

Video: Fem chinups med 40 kilo ekstra vekt

Video: Her hopper jeg min egen høyde, 160 centimeter:

Video: Bardance

Video: Bardance/human flag

Video: Avansert push-up

Video: 160 kilo i markløft (kroppsvekt 52,6 kilo)

Video: Dips med 50 kilo ekstra vekt

Video: Muscle-ups med 5 kilo ekstra vekt

Video: Pianospilling (livet er mer enn trening og medisinstudier)

Les også:

Egenvektstrening gir et realt kick

Min vei til å klare human flag

Hekta på egenvektstrening

Publisert:
Vil du skrive for Lokalsporten?
Rune Stensland, Fædrelandsvennens produktsjef for Lokalsporten, ønsker bidrag fra nye skribenter velkommen. Ta direkte kontakt med Rune på 975 97 785