SØGNE: — To ganger har telefonselgere vært i kontakt med meg. Første gang for cirka et år siden og nå sist på mandag. Begge gangene ba jeg om å få oversendt skriftlig informasjon, og begge gangene har det i stedet blitt registrert som salg. Jeg oppfatter ikke selgerne som aggressive, men det er ikke noe særlig for meg at det blir registrert som salg, sier Hilde Torjesen til Fædrelandsvennen.For cirka et år siden ble hun kontaktet av Telenor med tilbud om å bytte telefonabonnement. Da Torjesen bad om skriftlig informasjon, fikk hun i stedet en regning i postkassa.Nå sist røyk internettforbindelsen. - Jeg har brukt Telenor Frisurf og ble tilbudt en annen løsning. Jeg burde sikkert ha lært, men jeg ba altså om mer skriftlig informasjon. Når jeg senere skulle koble meg på internett, gikk det ikke. Torjesen.Dermed kontaktet Torjesen kundeservice.- Der bekreftet de det jeg mistenkte, nemlig at abonnementet og brukernavn og passord allerede var endret. Jeg synes ikke noe særlig om det, og de lovte å endre det tilbake, men jeg er fremdeles uten internetttilkobling. Selv om lover å ordne opp, er det aldri noen beklagelse.