KRISTIANSAND: Vi har opplevd en eventyrlig trafikkutvikling til Fædrelandsvennens digitale medier, med www.fvn.no i front. Parallelt med trafikkøkningen har vi kontinuerlig jobbet for å gi deg mer og bedre innhold.

Det har resultert i mer lokale nyheter, regionale nyheter og spesialområder som reise, jobb og fotball.

I dag gjør vi en endring i forsidedesignet vårt og som for deg som leser betyr ny struktur på presentasjonen. Målsettingen med nytt design er å speile bredden i stoffet bedre og at leseren skal få se mer av det vi har å by på.

For å få det til, må lesere av fvn.no oppleve at vi skaper forventinger til innholdet på siden og samtidig gir forutsigbarhet og er spennende.

Deskingen med siste sak på toppen og alt som automatisk flyttes nedover, endres til å arbeide i det vi kaller etasjer. Selvsagt skal siste og viktigste nytt fremdeles toppe siden vår, men samtidig gir vi en struktur hvor vi får vist større deler av menyen.

Det nye designet gjør at forsiden speiler langt flere sider enn det gamle designet, så utfordringen vår er selvsagt å vise at vi oppdaterer minst like ofte som før.

Vi er ydmyke for at endringer stiller krav til intuitiv presentasjon og håper at dere som lesere har litt ekstra tålmodighet med oss de neste dagene.

Omleggingen vil i neste uke bli fulgt opp av en ny sidetopp og meny. Vi gleder oss til dere får dagens omlegging, sammen med den nye toppen.