Tulla Wahlstedt, daglig lederJan Andersen reklamebyrå:— Jeg gir terningkast seks. Det eneste irriterende er at jeg ikke har kommet på dette slagordet selv. Det kommuniserer til hele landet. Lokalt kjenner vi oss også igjen. Vi er jo litt bortskjemte. Vi har to minutter til bussen, sjøen, heia og skolen. Slagordet har dessuten den nødvendige humoren, og det åpner for videreutvikling. Nytt innhold kan komme inn etter hvert. MEN: Det passer kun til markedsføring. Det gjør seg for eksempel ikke på kommunens brevpapir.Rune Røiseland, daglig lederRecommended:- Terningkast to. Vi i reklamebransjen ble kjent med slagordet for noen uker siden. Og jeg sa fra til kommunen hva jeg mente da. Dette kommuniserer ikke. Det er for komplekst. Det krever altfor mange forhåndskunnskaper. Folk vil ikke catche meningen. «Må ha det, bare må ha det» eller «Deilig å være norsk i Danmark» er også krevende, men her har aktørene titalls millioner til markedsføring. Det har vi ikke i Kristiansand, og derfor burde byens slagord vært enklere og gitt en mer umiddelbar forståelse. Heldigvis er det bare et forslag til konkretisering av kommunikasjon, ikke et endelig slagord.Erik Dale,daglig leder Dale + Bang Kommunikasjon:- Kjempebra, jeg gir terningkast fem. Slagordet er morsomt, har den nødvendige selvironi og det stemmer. Folk i byen og Norge vil kjenne seg igjen. Sånn er det i Kristiansand. Det kan fungere like bra som «Deilig å være norsk i Danmark». Det har samme stil, samme tankegang. Jeg er mektig imponert. Folk vil umiddelbart forstå dette.