Fredrikstad (NTB): Kanal 24-sjef Arne H. Krumsvik bekrefter overfor NTB at endringen av navn fra Kanal4 til Kanal 24 har medført store utgifter, blant annet til logoer, rundt 2.500 boards rundt om i landet samt nye avis-, TV— og nettannonser.- Dette koster oss flere millioner. Når vi har gjenopprettet mye av skaden, vil vi la jurister se på omfanget og deretter vurdere å sende regningen videre, sier Krumsvik med klar adresse til Kalle Lisberg og P4.Da Kanal 24 fortsatt hadde merkevarenavnet Kanal4, sa 74 prosent av alle spurte at de kjente navnet på den nye radiokanalen. Nå må den Fredrikstad-baserte radiostasjonen bygge en ny merkevare.- Vi må tilstrebe å komme opp på samme nivå, men det kan ta tid. Uker og måneder, sier Krumsvik, som vil avvente juristenes konklusjon før han tar en beslutning om hva han skal gjøre i forhold til P4.