KRISTIANSAND : Han vedgår at tilbringertjenesten mellom Arendal og Kjevik er dårlig butikk.— Siden 2000 har vi verken tjent eller tapt penger på tjenesten. Likevel har vi ingen planer om å kutte ut. Til det er servicen for viktig for regionen.Dersom Nettbuss Sør gjør alvor av planene 1. januar neste år, vil selskapet opprettholde frekvensen til og fra flyplassen. Det betyr 13 daglige busser i hver retning. Nettbuss Sør har lenge høstet sterk kritikk fra Maersk Air for manglende flybuss østover etter siste landing klokken 22.30.- Det er veldig ille at passasjerer fra vårt fly må vente en hel time på neste buss som henter passasjerer fra Oslo-flyet. Vi har lenge mast på Nettbuss om dette, så langt til ingen nytte, sier salgssjef Iver Holter-Andersen i Maersk Air. Lite tyder på at mas nytter nå heller.- Vi er nødt til å drive ut fra lønnsomhet og har full forståelse for at passasjerer vil raskt hjem. Men vi makter ikke egen flybuss til hver landing. Og kveldsankomsten fra Billund har få passasjerer som skal videre østover. Dersom vi skal stille med buss til denne ankomsten, må flyselskapet dele risikoen med oss, sier Løvoll.Setesdal Bilruter har økt frekvensen med 50 prosent siden selskapet overtok konsesjonen mellom Kristiansand og Kjevik 1. juni i fjor.- Vi tar gladelig imot både kjeft og gode forslag, sier daglig leder Gunnar Auestad.Han sier at kjøringen så langt har gitt beskjedent overskudd.- Vi er i dialog med flyselskapene om å kjøre et enda bedre opplegg når nye flyruter opprettes i slutten av mars, sier Auestad.