KRISTIANSAND: — Vi må bare pent beklage ovenfor kundene. Vi har ikke fått utstyret fra Nye Kristiansand Bompengeselskap, forteller daglig leder ved Esso Augland, Kristin Holm, til fvn.no.

Også på Krossen opplever de samme problem.

— Det kommer innom kunder, men vi kan ikke hjelpe dem, utstyret har visst ikke kommet fra trykkeriet, forteller forhandler ved Esso Krossen, Ole Kristian Quarsten.

Misfornøyd

Dette er ikke kundene fornøyde med.

— Det er veldig dårlig service, hele systemet virker mer og mer «jalla», sier Helen Berit Karlsen oppgitt.

Hun skulle få begge bilene sine over på et abonnement, men dette skulle ikke bli så enkelt.

— Først var jeg innom Esso Krossen, her hadde de ikke fått utstyret. Deretter har jeg prøvd å ringe dem flere ganger, men etter femten minutter i kø, fikk jeg opptatt signal. Det er ikke en grei måte å behandle kundene sine på, sier Karlsen.

Flere kunder har vært i kontakt med fvn.no og klaget over liknende problem. Nye Kristiansand bompengeselskap var ikke tilgjengelige for kommentar i dag.