LILLESAND: Reiselivsdirektør Tor Asbjørn Hansen leide like godt inn det franske bandet til å holde to forestillinger for sine beste kunder, som var på Lillesand-besøk i går.Under middagen på Brygga ble representanter fra 21 firmaer forsynt med både skalldyr — og altså sprell levende «bønner».Strålende fornøyd med både musikken, finværet og Travelnet, var Bjørn Simonsen fra Oslo-firmaet Schering Ploug, en av Hansens største kunder. Legemiddelfirmaet var en selvsagt gjest på mini-reiselivsmessen i går. Og opplevelsene gjorde tydelig inntrykk.- Jeg var overrasket over at et så stort firma som Schering Plough valgte å bruke et reisebyrå som er forankret i lille Lillesand. Men Travelnet har imponert meg stort, og Lillesand er bare det beste Sørlandet kan tilby, konstaterte en smilende Simonsen.Det gode humøret delte forøvrig de seks røde bønnene, som senere på kvelden tok byen med storm under jazzkroa på Havnetomta.heidi.loeland@fedrelandsvennen.no