VENNESLA: Det har næringsselskapet Vennesla Vekst AS så stor sans for at de har valgt å premiere kreativiteten ved å gi en pokal til de to unge mennene bak Sentrum Jern og Farge.— I løpet av fjoråret arrangerte de først Barnas Dag, uten å rette noe som helst fokus mot varer og pris. Hundrevis av mennesker kom. Og like før jul annonserte de at nissen kom i helikopter, og folk strømmet til. Fortsatt uten å si ett ord om varene sine. Det synes vi de fortjener heder og ære for, sier næringssjef Halvor Rismyhr som begrunnelse for prisen Årets meste kreative markedsfører 2000.- Er det smart markedsføring å ikke markedsføre varene sine?- Ikke alltid, men dette er en ny vri og noe som er gøy for forbrukerne. Styret i næringsselskapet gir dem prisen fordi de har gjort noe annerledes og skapt liv og røre i Vennesla sentrum, uten å mase på folk om hvilke tilbud de har i forretningen. Samtidig er jeg overbevist om at de har solgt masse varer på grunn av disse arrangementene, sier Rismyhr.Sentrum Jern og Farge startet opp for et drøyt år siden, og er den første bedriften i Vennesla som får denne påskjønnelsen fra Vennesla Vekst AS.