ÅSERAL: — I og med at medinvestor Dieter Lagerstrøm er bosatt i Tyskland, tror jeg vi kan drive en mye mer direkte og oppsøkende virksomhet overfor tyskerne. Allerede har vi knyttet til oss faste kunder som kommer igjen år etter år. Målet er å gjøre Bortelidseter til en helårsdestinasjon, ikke bare et vintersted, sier Leif Tore Eriksen.Bortelidseter har i høst innført en bevisst strategi når det gjelder markedsføring. I mye større grad enn tidligere retter eierne blikket mot utlandet.- Vi arbeider med å komme inn på gruppemarkedet. Bortelidseter har også knyttet til seg aktivitetsledere slik at vi kan skreddersy oppholdet for gjestene dersom det er ønskelig, sier Eriksen.Han tror tilbudet på Bortelidseter særlig vil slå an hos tyskerne.- Her kan vi tilby flotte naturomgivelser rett utenfor hotelldøra. For tyskerne er naturopplevelser en veldig viktig del av ferien i Norge, sier Leif Tore Eriksen.