KRISTIANSAND: — En del har skrudd forventningene i været. Men folk er så intelligente at de skjønner at vi må kjøre på de tidene vi treffer markedet, sier han. På ett område jobber han imidlertid for å forbedre tilbudet fra metrostart i august: - Jeg har bedt mine folk regne på å utvide rush-tilbudet fra to til tre timer om morgen og ettermiddag, sier han. Storsve mener man må koble metro med ordene sunn økonomi, etterspørsel og langsiktig tenkning.- Dette er en visjon som strekker seg lenger enn til august 2003. Han mener tilbudet blir utvidet etter hvert som flere boliger og arbeidsplasser er etablert på strekningen Rona-Trekanten.- Folk har vel oppfattet at det skal gå busser nesten i ett sett? - Vi har vært for dårlige til å markedsføre at det ikke er slik. Vi har heller ikke fått fram at metrobussene ikke skal snu i Rona og Trekanten, men kjøre videre til Hånes, Søm, Voiebyen og Slettheia. Han mener det totale tilbudet fortsatt vil være i eliteserien i Norge, og minner om at også etablerte ruter i hovedsak skal gå som i dag. Han syns de 40 millionene som metroprosjektet vil ha kostet i august, er vel anvendte penger. - Dette er et løft for kollektitransporten. Pengene tilsvarer en grei krøll på et toplankryss. Ingen diskuterer det. Nå får vi busser med rask fremføring og full punktlighet, sier Storsve.