— Listen over de som har ringt inn til oss og klaget på at de ikke har fått kart, er for lang. Rundt 50 mennesker har ringt inn. Og det er nok bare de spesielt interesserte, sier leder for Midt-Agder friluftsråd, Erik Peersen.Det er distribusjonsfirmaet Norpost som skulle sørge for at kartene havnet i hver eneste postkasse. Firmaet har tatt på seg oppgaven å kjøre ut med kart hvis de får henvendelser fra publikum om at de ikke har fått noe kart i postkassen.- Det kan være flere grunner til at folk klager. For det første er det rundt fem prosent av alle postkassene som har reservert seg mot uadressert post. Disse har friluftsrådet selv valgt å utelukke. I tillegg er det folk som oppdager at disse kartene er fine og at de koster penger. Dermed ringer de inn og sier at de ikke har mottatt kartet for å få et til. Vi har gode kontrollrutiner på at ikke materiell blir dumpet, sier Glenn Fjeldsgaard, avdelingssjef for Norpost i Kristiansand. HANS PETTER BERGLI