Skuespillertvillingene er kjent for sin avslappede, lag på lag bohemstil, og får ros av designduoen Mark Badgley og James Mischka:— De har vokst opp til å bli Amerikas unge stilikoner. De har en utrolig sans for mote og individualitet, sier designerne til AP.

Badgley og Mischka synes de to 19-åringene gjenspeiler den yngre, mer elegante og sensuelle glamouren som de selv søker, og valgte dem derfor som sine modeller til annonsene. De lot seg heller ikke avskrekke av at Mary-Kate sto på moteanmelderen Mr. Blackwells liste over USAs verst kledde kjendiser - for sin «bag lady-stil».

Annonsene med Olsen-tvillingene kommer til å dukke opp i Vogue, Elle, InStyle og Vanity Fair, så vel som på nettet og i butikkene. Det er for øvrig ikke første gangen designerduoen jobber med berømte tvillinger:

Det var de som kledde opp presidenttvillingene Barbara og Jenna Bush til fjorårets innvielsesball. (©NTB)