En fersk undersøkelse foretatt av Visable Measures har kåret de mest sette klippene på mer enn 150 nettsteder og laget en 100-millionersklubb, melder Reuters.

På listetoppen ligger en musikkvideo med rapperen Soulja og låten «Crank that» som til sammen er sett 356 millioner ganger, ifølge Visable Measures:

På andreplass ligger traileren til vampyrfilmen «Twilight» med 267 millioner klikk:

På tredjeplass ligger Mariah Careys «Touch my body» med 230 millioner klikk:

På fjerdeplass finner vi stand up-komikeren Jeff Dunham med «Achmed the dead terrorist» med 197 millioner treff:

Og så: Sensasjonelt, etter bare noen uker på nett: Susan Boyle som framfører «I dreamed a dream» på det engelske talentprogrammet «Britain's got talent». Hun er sett 186 milioner ganger på ymse nettsider.

Se klippet på YouTube.

— Det mest imponerende ved hennes suksess er det faktum at hun slo gjennom bare for tre uker siden, heter det i en pressemelding fra Visable Measures.

Boyle (47) skal opptre i semifinalen i talentprogrammet 25 mai. Finalen er 30 mai.

Se hele listen over de mest sette klippene her!