Det er nemlig «Lørdagspizza» for Stabburet som er den klare oddsfavoritten foran helgens «Gullfisken». Med kun 1,50 i odds, mener selskapet NordicBet at byrået Try stikker av med prisen for årets beste reklamefilm.

Store gap

Og det er langt mellom konkurrentene. Andrefavoritten, «Troll i trompeten» for Rema 1000, ligger et godt stykke bak med 4,00 i odds. Enda lengre er det til tredjeplassen som er «Skravlekjerring» for VG med en odds på 8,00. Guri leder programmet

Årets «Gullfisken» deles ut førstkommende lørdag og i år er det Guri Solberg som styrer showet fra Edderkoppen Teater i Oslo.

Dette blir det 14. året på rad at TV2 viser utdelingen og i fjor ble vinneren Aker med «Nøtteknekkeren».

De nominerte «Sølvfiskene»:

(NordicBets odds)

«Lørdagspizza», Stabburet (1,50)

«Troll i trompeten», Rema 1000 (4,00)

«Skravlekjerring», VG (8,00)

«The Car», If Forsikring (10,00)

«Gutta», Jotun (13,00)

«Hjernen», Norsk Tipping (13,00)

«Maledress», Jotun (18,00)

«Berlitz språkskole», Berlitz språkskole (25,00)

«Turnaround», Tine Yoghurt (25,00)

«Hunder», Audi (35,00)

«Hvalpen», Norges Blindeforbund (50,00)

«Stressa Damer», Hjemmet Mortensen (50,00)