Les også: Bergensavisen skriver at hun har takket ja til 100.000 kroner i året for at solkjeden Brun og Blid skal få beholde retten til å bruke bikinibildene som er tatt av henne i kjedens markedsføring.

– Da jeg ble oppringt av Brun og Blid var jeg overlykkelig, sier Larsåsen som var 21 år på det tidspunkt forespørselen kom.

Hun oppfattet at kampanjen med henne som frontfigur bare skulle vare ett år, men avtalen hun skrev under på ga Brun og Blid retten til å bruke bildene de tok av henne så lenge de ønsket.

– Jeg var kanskje litt naiv, innrømmer Larsåsen nå over BA.

Det var i fjor høst bildene av henne begynte å florere i solstudioer og i reklamekampanjer i blader og aviser. Det var da hun tok kontakt med advokat.

– Jeg hadde aldri trodd det skulle bli så mye. Jeg føler meg veldig overeksponert, sier Larsåsen nå.

– Vi har det juridiske på vår side, men imøtekommer henne for å være hyggelig, sier Thorstein Frantzen som er daglig leder i solkjeden Brun og Blid.